dijous, 3 de desembre del 2009

Power Point de la setmana d'activitats extraoridinaries.

Aquí esta la SETMANA D'ACTIVITATS !

Ha estat molt positiva, he conegut millor els meus propis companys i he gaudit de les experiènices.

He de destacar que aquesta setmana ha estat positiva ja que cada dia hem pogut aprendre una manera diferent d'ensenyar els infants, de treballar amb ells, de relacionar-los entre ells, hem aplicat el que hem après ,al que els nens podrien treure de porfit d'aquestes activitats.

Dilluns va ser una tarda entretinguda, divertida i aventurera en les instal·lacions de Natupark

Dimarts en la Fundació Miró no vaig veure la relació educativa amb els infants (encara que fan activitats per a ells) nosaltres només vam visitar la Fundació en 15 o 20 minuts mirant quadres, escultures ... amb una mínima explicació per "cascos".

Dimecres vaig anar a una granja a veure les instal·lacions i les activtats que podiem fer amb els nens. Va estar molt divertida l'experiència.


Dijous a l'escola Joan XXIII va ser força interessant, Encara que jo ya em coneixia l'escola perque jo estudiaba allá i ja coneixia els metodes educatius amb els ordinadors i les instal·lacions.Em va agradar molt poder trobar els meus antics professors.

Penso que ha estat una setmana enriquidora en tots els sentits.


A continuació el meu Power Point que hem fet sobre la Setmana d'activitats extraordinàries.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada