dimecres, 23 de desembre del 2009

VALORACIO DE LA MEVA EXPERIÈNCIA

La valoració personal sobre la creació del bloc ha estat satisfactòria.
Mai m'havia fet un bloc,havia treballat amb altres programes de webs però aquest en especial no. M'ha aportat un nou coneixement,i una manera divertida de interaccionar amb els companys.

La creació del bloc ha estat com un petit diari individual on hem deixat constància de les activitats que hem portat a terme a l'assignatura gestió de la informació i TIC i on hem explicat les nostres vivències a l'hora d'utilitzar un programa o un altre.
Hem fet servir enllaços amb altres blocs interessant per a nosaltres pel seu contingut o la seva temàtica.
Les dues intervencions que han estat les més significatives han estat el programa Jclic i l'audacity.

L'Audacity m'ha agradat moltíssim perquè no havia fet servir cap programa així i m'ha semblat curiós.

El Jclic em sembla mol interessant també perquè gràcies aquest programa he fet activitats per als nens que em deixen per cuidar-los,puc treballar un tema que sigui interessant per a ells i per mi.

----- Aqui deixo els enllaços pero fer la consulta -----

JClic Audacity


En conclusió ha estat una experiència molt enriquidora i estic molt satisfeta amb el meu treball.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada